Pesta von Kiler Morlinek

Pesta von Kiler Morlinek
Pesta von Kiler Morlinek

czwartek, 10 marca 2011

Dossier

Dziś jest ten dzień na który przełożyłam ściąganie lampek z chaty.

Ubrałam sie opatuliłam, wyruszyłam

wróciłam za 23 sekundy bo na dworze jest gorąco
rozebrałam się i poszłam
a tam na podwórku oczywiście haila baila banda pod wezwaniem Dwa Brudne Psy

Popadało i Borys von Owca Niemiecka wytarzał sie w błotku po trawniczku.
uznał, że jak siądzie do mnie tyłem to ja go nie widzę
i w ogóle myśli że jest mała psinka taka cziłała 50 kilowa

Osobink number two Haps, Hapsior, Hapsiczek  skrzyżowanie labradora ze spanielem - włochaty grubas.
Speedy gonzales na dopingu. z wyskoku umie liznąć 2 metrowego chłopa.
żywi się klapkami i sandałami.

I Pestka kocica
chcesz zabic kabanosa lub parówkę na śmierć? wal jak w dym
zna wszystkie techniki tai chi leżenia bez ruchu dwie doby i umie lekceważąco popatrzec nawet na swoje odbicie w lustrze
umie wylizac przestrzenie między palcami u nóg, rozczapirzone

aha
Wiki dziecko powiedziała mi dzisiaj wracając z przedszkola że jak sie zamknie oczy to sie widzi swój mózg.

jest różowy
mamo a ty swój widzisz?

jasne kochanie
.....

3 komentarze:

  1. ...no tak..Wiki ma mozg rozowy..ciekawe w jakim kolorze jest mozg mamusi????????..no i co..zdjelas te lampki w koncu?..bo nic w tym temacie nie wiadomo...moze zawies w to miejsce jajka ale wydmuchane bo te psy w rozpedzie jajka wypija..i nie bedzie kompletnie juz nic..a propo...zagladnij na poczte..buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  2. co masz zrobić dziś zrób za tydzien, bedziesz miała 7 dni wolnego:P poza tym co ma wisieć nie utonie, a lampki wisialy ha! dmuchasz już jaja? bo ja coś mam w temacie dmuchania, wiec...


    -dlaczego rozbiłaś to jajko?
    -bo chcę go użyć kochanie:) jestem troszkę głodna, bo na diecie, bedę jadła to jajko!
    -następnym razem starannie wydmuchaj!
    - e? (myśle sobie, mało to jajek znalazłam na stryszku?jeszcze wydmuszki mam robić?:O)
    -bedziesz na Wielkanoc galaretki jajkowe robiła przecież (odrzekło Moje Szczeście jakby to bylo bardziej oczywiste niż śnieg w zimie)!
    -Hmmm...dyplomatycznie odrzekłam Hmmm powtórzyłam znów z gracją i dyplomacją.

    I tu się rodzi pewne moje pytanie, co to do cholery sa galaretki jajkowe?:) z czystej ciekawości pytam, robić nie będę przecież:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam nie wiem czy chce wiedzieć co to jest galaretka jajkowa.....

    nic juz nie bedzie takie samo

    kotlet .tv rządzi

    OdpowiedzUsuń