Pesta von Kiler Morlinek

Pesta von Kiler Morlinek
Pesta von Kiler Morlinek

wtorek, 8 marca 2011

Simon mówi...

załóż bloga, no to już, założyłam.
Sprawa nie była prosta bo musiałam wybrać spośród tysiąca szablonów, ustawień i w ogóle za dużo wyborów, aleeee po czterech godzinach trudnych decyzji ..tadam !! jest
co prawda ma niesamowitą nazwę , i jeszcze nie wiem czego ten blog będzie dotyczył ale co tam..
teraz skoro już go mam, idę wymyślić co też na nim będzie

czekam na grad pomysłów Niepodła Siostro
Remontowo- budowlany
Wieści z ogródka
Super niania
jak posprzątać dom w trzy dni - a potem zacząc od nowa
no nie wiem

strasznie trudne to jest tym bardziej że mam lekki stosunek do interpunkcji i innych takich zboczeństw, i nie zamierzam tego naprawiać
czyli byki, ortografy i inne są zamierzone i celowe - w ramach protestu

to cześć, czy co tam sie pisze na koniec

3 komentarze:

  1. Witam milo Cie wsrod blogowiczow-antylopo-jak sie ciesze ze mam kolejny blog do obserwowania no i do poczytania...nie wiesz o czym pisac...lo matko -masz piekny domek..pokaz go , napisz co remontujesz. pokaz swoje princesiny w akcji kota psy i wszystko co twoje i nie twoje..pokaz nawet ogrod sasiada ...pozdrawiam i czekam na wiesci....

    OdpowiedzUsuń
  2. -Halooooo, halooo ooo o
    -No jestem co sie wydzierasz?
    -bo nie słysze!
    -masz popsute słuchawki!
    -no wiem, zawsze są popsute:)

    no wiec jestes:P pomysłów na Twój blog mam kilka, chcesz posłuchac, chcesz?
    -decupage z Borychą i (Ch)Hapsem w roli g(ł)ównej , Twój Haps jest przez jakie H? kreskowane czy zwykłe?
    -możesz zdolności Wacka opisywac, tapetacja wkładkami itp:)
    -pisz o o tym jak dobijasz swojego S. przy remoncie...hrhrhr, też bym chętnie o moim remoncie pisała, ale jak Ci wspominałam wszystko się słabo posuwa:P
    ewentualnie pisz o Peste vel Mordecy merlinek drobiowych
    -możesz też pisać wiersze:P chcesz posłuchać mojego?:

    "nie lubie muzyki, bo mam od niej tiki"

    porywa co?

    Szczerze wierze, że pomogłam, ahoj

    OdpowiedzUsuń
  3. co do poczynań Rafaela...zawlókł te wory owszem, caly dzien coś mieszał, kombinował, nie odzywał się,sapał, dyszał, miał zmarszczke na czole, o 18 odważylam się zaglądnać do sypialni...zrobił ciape hrhr:) zaciapal też ściane i orzekł "rób zdjęcia kobieto, siostrze pokażesz" ...chyba podsłuchiwał nasza ranna rozmowe:P ...aaa dostałam róże z marketu :P

    OdpowiedzUsuń