Pesta von Kiler Morlinek

Pesta von Kiler Morlinek
Pesta von Kiler Morlinek

wtorek, 12 kwietnia 2011

Dietologia

Ostatnio specjalizuję się w stosowaniu diet...to znaczy nie tyle w stosowaniu co zaczynaniu od jutra.
czyli...wieczorem najadam się porządnie bo przecież od jutra zaczynam odchudzanie i boję się, że zgłodnieję.
Na drugi dzień dochodze do wniosku, że musze stosować co najmniej dwie diety na raz bo na jednej umrę z głodu.
potem zaczynam planowanie systemu ćwiczeń  ujędrniająco-upiększających.....rowerek, masażer, ćwiczenia z Mel B na playstation....przed kolacją dochodze do wniosku , że nie mam już siły a poza tym jestem głodna i chce mi się spać ....i tak własnie wygląda dietologia w moim osobistym wydaniu.


Pozdrawiam wszystkich dietologów.

2 komentarze:

  1. No wiec to chyba jest rodzinne to odchudzanie a raczej sposob odchudzania...ja tez w obawie przed glodem potrafie sie tak dokladnie najesc ze spac sie nie da i zmyslam ze nie spie bo wiatr na dworze, bo cisnienie spadlo, bo duszno w pokoju..ale w glebi siebie wiem kto tu winny jest..hihihihi ale zycze ci wytrwalosci chocby w podjadaniu..buzka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha ha ..No to witaj w klubie , ja też tak mam . Codziennie obiecuje sobie ze od jutra sie odchudzam ....z marnym skutkiem . Pozdrawiam Dorcia.

    OdpowiedzUsuń