Pesta von Kiler Morlinek

Pesta von Kiler Morlinek
Pesta von Kiler Morlinek

niedziela, 10 lipca 2011

i nastała cywilizacja....

Witam po długiej przerwie, chciałam się pochwalić że moja retrołazienka jest już skończona....no prawie skończona. Ogródek wyplewiony, dzieci nakarmione, paznokcie na róż australijski wymalowane.relaks.

w wannie.




 ten wieszak to dzieło mojego  męża, ja malowałam






i zestaw wymagających panienek, czyli dlaczego nie mam czasu napisać posta...
pozdrawiam

na urlop jechać czas

no nie moge się oprzeć............

kot w buraczkach i mój plener wypoczynkowy od tyłu

1 komentarz:

  1. Witamy w cywilizowanym swiecie..piekna lazienka , wydmuchana wycacana dzielo mistrza meza i wielkie fanfary dla niego.Pestka sie wylozyla..co za leniwy kot..a dziewczynki jak z obrazka..milusie , grzeczniusie a ty piszesz ze wymagajace .No i kawusie tez masz gdzie wypic..zachecajace miejsce niemal w kwiatach.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń