Pesta von Kiler Morlinek

Pesta von Kiler Morlinek
Pesta von Kiler Morlinek

wtorek, 19 kwietnia 2011

Wielkanocny sparing Gminny

W naszej gminie co roku jest konkurs wielkanocny, fajna zabawa, sołectwa prześcigają się w pieczeniu, strojeniu, gotowaniu, wymyślaniu. Twórcze. Fajnie było . Fondue czekoladowe zrobiło furorę.

Ale jak wiadomo konkurs z zasady posiada komisję , która albo ma gust z odzysku albo silne względy polityczno-społeczne.

Odwołuję się więc do szanownej komisji  czyli was drogie panie.

oceniajcie same

( wg werdyktu jury)
miejsce 1


miejsce 2

miejsce 3

i my czyli miejsce 4

5 komentarzy:

  1. Nie jestem stronnicza ale wedlug mnie Bialoleka to numer 1 bezsprzecznie a potem Droglowice a ten pierwszy dalam na koncu to mydlo z powidlami..a kto tam to jury wybral...pytam..U Bialoleki to jest starannie, czysto, apetycznie , elegancvko i po miejsku kury robia furore, wianek i ptakiem na poczatku..slicznie zrobilyscie stol..gratuluje.. a ze nie macie znajomosci u jury wiec jestescie na koncu..to zrozumiale..

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba Mi sie Białołęka i Droglowice...Nr 1 i 2 trochę za dużo jak dla Mie na tym stole wszystkiego...Wolę skromniejsze wydanie , wszak kryżys mamy:) hi hi.A który to stół z Twojej gminy?

    OdpowiedzUsuń
  3. A już przeczytałam powżej ...czyli się nienaraziłam.:))..Bialolęka .Pozdrawiam Dorcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Białolece Są Tildy, są kury, są serca i tulipany, sa białe talerze i porządek na stanowisku,jest czysto i ze smakiem, w Piersnej jest ROZPIZDZIAJ hrhr...werdykt? podpłacili skubańce no podłacili:P kaszanką lub boczkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wasz stół jest bardzo subtelny i elegancki, najbardziej mi się podoba. Aczkolwiek nie jest w swojskich, wiejskich klimatach, jak widać po wynikach. Ale co tam, widać jury nie jest jeszcze na fali eleganckich, światowych trendów!
    Gratuluje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń